KALİTE POLİTİKASI

FAALİYET GÖSTERDİĞİMİZ BİLİŞİM SEKTÖRÜNDE; 

  1. Yasal Mevzuatlara  Tam Uygunluk,
  2. Müşteri Memnuniyetini  En Üst Seviyede Tutmak,
  3. Hizmet Süresini Optimal Bir Şekilde Belirleyip Müşterinin Zaman Kaybını En Aza İndirmek,
  4. Konusunda  Uzman Personellerle  Çalışmak,
  5. Sürekli Arge Ve  Gelişim İçin  Eğitim Organizasyonlarıyla Personelin Bilgi Düzeyini Artırmak,
  6. Gelişen Teknolojik  Altyapıyı Yakından Takip Etmek,
  7. Sektördeki Hizmet Kalitesini Yükseltip Rekabeti En Üst Seviyeye Taşımak.

Kalite Politikamız yayınlanarak üst yönetim tarafından, tüm çalışanlara verilen eğitimler ve şirket içi iletişim araçları vasıtası ile iletilmiş, anlaşılması sağlamıştır. Kalite politikası sürekli uygunluk açısından Yönetimin Gözden Geçirme toplantılarında görüşülerek varsa revizyon gereklilikleri ile birlikte karara bağlanır.