KURUMSAL WEB TARASIM

Kurumsal Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

Kurumsal web sitelerinin en iyi şekilde görünmesi günümüz iş dünyasında başarı ve prestij açısından çok önemlidir. Geçtiğimiz birkaç yıl içinde, kurumsal web sitesi geliştirme ve kurumsal web sitesi tasarımı küçük işletmelerde, çok uluslu şirketlere kadar her türden şirketin başarısının kritik parçası haline geldi. Ürününüz, hizmetleriniz veya hedeflerinizden bağımsız olarak, şirketler yalnızca müşteri tabanlarını genişlettiklerinde büyümeyi destekleyebilirler. Ve web sitesi büyüme için kullanılacak en iyi araçtır.

Bu nedenle kurumsal web sitesi tasarımı, iş dünyasında, özellikle doğru internet pazarlama stratejisiyle birleştirildiğinde çok önemlidir. Birdenbire, şirketiniz, televizyon veya radyo gibi geleneksel reklam medyasının maliyetinin az bir kısmına dünyanın her yerinden müşterilerle bağlantı kurabilir.

Peki ya kurumsal web siteniz için nelere dikkat etmeli ve yatırım yapmalısınız?

Profesyonel bir site tasarımı kullanın

Kurumsal web siteniz için başlangıçta en önemlisi web varlığınızın işletmenizin tutumunu yansıtan profesyonel ve güncel bir tasarıma sahip olmasını gerektirir. Şık, kullanıcı deneyimi başarılı, şirketinizin daha davetkar ve müşteri etkileşimine açık görünmesini sağlayan bir tasarım olmalı.

Ancak bunu gerçekleştirmek o kadar kolay değildir. Kurumsal web tasarımınızın iyi görünmesi için profesyonel bir ekip desteği şarttır.

Orijinal içerik oluşturun

Kurumsal web sitenizi oluşturduğunuzda potansiyel müşterilere ürününüzden daha fazlasını sunmak önemlidir. İster yazılı olsun, grafiklerle düzenlenmiş veya bir videoda gösterilmiş olsun. İçerik ” adı verilen bu tür bilgiler, sitenizin ziyaretçilerine sektörünüzde uzman olduğunuzu gösterirken değerli ayrıntılar sağlar.

Kurumsal web sitesi tasarımı, bloglar, SSS sayfaları, haber bülteni kayıtları, ürün sayfaları ve daha fazlası dahil olmak üzere bir dizi farklı yolla içeriğe odaklanabilir. Doğru anahtar kelimeleri kullanarak kaliteli ve güvenilir bir şirket olarak itibarınızı arttırırsınız.

Ayrıca, sitenize benzersiz ve değerli içerik eklemek, sitenize zaman içinde iyi yaşlanma şansı verir. Daha eski ve kaliteli sayfalar, arama motorlarında daha iyi performans gösterme eğilimindedir. Web sitenizde sezgisel, uzun ömürlü içeriğe sahip olmak, aylar ve hatta yıllar boyunca istikrarlı bir trafik akışı sağlayabilir.

Web sitenizi düzenleyin /SEO yapın!

Web sitenizi rahatça erişilebilir ve gezinmesi kolay hale getirmek için iyi planlamanız gerekir. Düzenli bir web sitesi yapmanın en iyi yolu, tüm sayfalarınıza bağlantıların ana hatlarını sağlayan bir site haritası oluşturmaktır. Site haritaları yalnızca site ziyaretçileri için yararlı olmakla kalmaz, aynı zamanda Google gibi arama motorlarının sitenizi taramasını ve dizine eklemesini kolaylaştırır, böylece sektörünüzle ilgili aramalarda sizi daha iyi sıralayabilir.

Bread Crumb gibi araçlar genellikle sayfanın en üstünde yer alır ve kullanıcıya bulundukları yere ulaşmak için hangi bağlantıları tıkladıklarını gösterir. Bu listeler aynı zamanda kullanıcıların tıklayarak önceki sayfalara kolayca dönebilecekleri bağlantılar görevi görür. Site haritalarında olduğu gibi, bread crumbs da arama motorlarının web sitenizi okumasına ve dizine eklemesine yardımcı olur, böylece arama sonuçlarında daha iyi sıralamaların keyfini çıkarabilirsiniz.

Son olarak, benzer sayfaları birbirine bağlayarak web sitenizi düzenleyebilirsiniz. Bu, site ziyaretçilerinin ilgi alanlarıyla alakalı bilgiler içeren sayfalara tıklamalarına olanak tanır ve ayrıca genel olarak web sitenizde harcadıkları süreyi artırır. Ne kadar yararlı bilgiler sağlayabilirseniz, ister bir ürün satın almasını, ister bir bültene kaydolmasını veya bağışta bulunmasını isteyin, site ziyaretçisinin dönüşüm sağlama olasılığı o kadar artar.

İletişim bilgilerini ekleyin

Küçük bir ayrıntı gibi görünebilir, ancak web sitenize iletişim bilgileri eklemek çok önemlidir. İletişim bilgileriniz en azından şirket adınızı, adresinizi ve telefon numaranızı içermelidir. Tümünü kapsayan bir e-posta adresiniz varsa, insanların mesai saatleri dışında da size ulaşabilmesi için bunu da eklemelisiniz.

Müşterilerinizin sizinle konuşmasını kolaylaştırmanın yanı sıra, iletişim bilgileriniz de yerel SEO’daki en önemli faktörlerden biridir . Bunu iletişim sayfalarınıza (ve sahip olduğunuz tüm sosyal medya hesaplarına) eklemek, Google’ın işletmenizi bölgenizde hizmet arayan müşterilere göstermenin ne zaman önemli olduğunu belirlemesine yardımcı olabilir.